Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали Шотландия: 11 секунди разделят Ханинен и Микелсен след първия ден

16.10.2010 20:58
Туит

Юхо Ханинен (Skoda Fabia S2000) е начело след първия ден на рали „Шотландия”. Серия от проблеми сполетяха другите двама фаворити Крис Мийк (Peugeot 207 S2000) и Гай Уилс (Skoda Fabia S2000).

Ханинен, който и на теория стана шампион в Шотландия, след като Skoda Motorsport реши, че Ян Копецки няма да кара в надпреварата, започна колебливо и след третия етап изоставаше на близо полови минута спрямо лидера Мийк. Впоследствие обаче финландецът вдигна темпото, записа четири първи времена и ще пренощува начело в класирането с аванс от 11,1 секунди спрямо Андреас Микелсен (Ford Fiesta S2000), който прави най-силното си състезание в IRC досега.

За първото място на Ханинен до голяма степен значение имат грешките, които другите двама фаворити за титлата допуснаха. Гай Уилкс оглави класирането след петия етап, тъй като именно на него след няколко много агресивни атаки в завоите Крис Мийк спука гума. Още в следващата отсечка обаче британецът получи повреда в диференциала и напусна надпреварата. Мийк пък остана без спирачки в седмия етап заради повреда в един от апаратите. Участието му в осмия бе под въпрос, но вече бившият шампион изолира задния кръг и все пак завърши деня, но на четвърта позиция, с 1:46 минути пасив.

Проблемите на пилотите в челото позволиха на Тиери Нювил (Peugeot 207 S2000) да се изкачи на трето място в едва петия си старт на макадам, а младокът Том Кейв (Proton Satria Neo S2000) да се пребори за петото място в края на деня. Кейв е и единственият пилот на Proton, финиширал днес, след като Алистър Макрей отпадна заради повреда в алтернатора, а Кейт Кронин – заради счупено предно стъкло и серия от други по-малки проблеми.

Вторият последен ден на рали „Шотландия” включва четири етапа (две отсечки с по две минавания) с обща дължина от 90 км. Първият автомобил стартира на „Клашмор 1” в 10:40 българско време.

Коментари
comments powered by Disqus