Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали Швеция: Льоб най-бърз на шейкдауна

11.02.2010 15:29
Туит
Рали Швеция: Льоб най-бърз на шейкдауна

Шесткратният световен шампион даде най-добро време в шейкдауна, предшестващ старта на рали „Швеция“, първи кръг от WRC.

Лек сняг и температури около 8 градуса под нулата посрещнаха екипажите на 4-километровата отсечка. Себастиен Льоб (Citroen) направи четири минавания, като най-доброто от тях за 1:53.4 минути.

„Автомобилът е ОК, нямам проблеми, но съм на мнение, че тази отсечка няма много общо с тези, които ни очакват утре“, коментира Себ в сервизния парк. „В етапите ще има сняг, ще бъде много по-хлъзгаво, защото тук карахме буквално на макадам и сцеплението беше много по-сериозно. Първата отсечка в петък е с твърд лед отдолу, но във втората имаше само сняг по време на тренировките, което не ме радва особено."

"Почти стигахме до макадама, така че вторите минавания ще са много тежки за гумите. Нямам особено опит с тези гуми (зимни с шипове) при подобни условия, но със сигурност ще загубим част от шиповете. Нямам идея как да пазим гумите в такава ситуация. Ще преценяваме на място.“

Съотборникът на Себ в екипа на Citroen Дани Сордо завърши втори с 1,4 секунди изоставане. „Настройките са добре. Доволен съм, но спряхме след четвъртото минаване, защото карахме на чист макадам и щяхме да съсипем гумите“, обясни Дани. „Сцеплението, което се получава с тези гуми на макадам, е уникално, но ако след 10-11 километра, когато се износят, отново се появи сняг, си загазил здраво.“

Двамата пилоти на Ford Яри-Мати Латвала и Мико Хирвонен заеха следващите две места, а последните световни шампиони преди ерата „Льоб“ Маркус Грьонхолм (Stobart Ford) и Петер Солберг (Citroen C4 WRC) останаха съответно на пета и шеста позиция.

Петкратният победител Грьонхолм бе доволен от първите километри със състезателния автомобил на Ford. „Още в момента, когато намерихме правилната позиция на седалката, се почувствах добре. Автомобилът е много сходен със старата версия (последно Маркус кара Ford Focus RS WRC 07), но се представя по-добре по отношение на двигателя и окачването. Добър е!“.

При дебюта си във WRC Кими Райконен остана единайсети, на шест секунди зад Льоб. Резултатите на първите десет може да видите тук.

Стартът на рали „Швеция“ ще бъде даден тази вечер със суперспециалния „Карлщад“ в 20:04 (21:04 българско време). Първият същински етап е утре в 08:18 (09:18).

Коментари
comments powered by Disqus