Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали Швеция: Сезонът започна с етапна победа за Пер Гунар

10.02.2011 22:59
Туит
Рали Швеция: Сезонът започна с етапна победа за Пер Гунар

Пер Гунар Андерсон (Ford Fiesta RS WRC) излезе начело в рали „Швеция“, след като спечели суперспециалния „Карлщад“, с който надпреварата започна в четвъртък вечер.

Това вероятно ще бъде единственото участие на Пи Джей в Световния рали шампионат тази година, тъй като основната му програма ще бъде фокусирана върху IRC сериите с екипа на Proton. Въпреки това шведът спечели суперспециалния в родината си, а още по-важно – утре ще стартира 11-и по отсечките, които му дава отлични шансове за добро класиране след първия ден.

„Това е добре. Трябва да сме поне в топ 5 след първия ден“, коментира Пи Джи. „Карах много, много спокойно и внимателно и нямах идея дали съм бавен или не. Очевидно не съм бил.“

Заводският пилот на Ford Яри-Мати Латвала остана втори, на 6 десети зад Андерсон, а Петер Солберг (Citroen DS3 WRC) реши да не рискува, след като преди година се завъртя именно на „Карлщад“, и завърши трети.

Мико Хирвонен (Ford) имаше затруднения със скоростната кутия и трябваше да се примири с четвъртото място, на секунда за Андерсон. „Беше ОК, но имахме малък проблем със смяната на предавките“, обясни финландецът. „Не работеше така, както би трябвало и изгубихме време заради това.“.

Двамата заводски пилоти на Citroen Себастиен Льоб и Себастиен Ожие не поемаха никакви рискове и завършиха съответно пети и седми, като между тях място намери Мадс Йостберг, който през тази година ще кара за екипа на Stobart.

Кими Райконен завърши на десета позиция първия етап за новосформирания тим Ice 1 Citroen, на две десети зад осмия Андерс Грьондал (Subaru Impreza STI) и на една зад Патрик Флодин (Subaru Impreza STI), които оглавяват класирането при серийните автомобили.

Единственият представител на водещите пилоти, който имаше сериозни проблеми днес, бе Хенинг Солберг (Stobart). Норвежецът загуби 15 секунди, след като уцели дупка в един от завоите и впоследствие се завъртя.

Резултатите на първите десет от суперспециалния може да видите тук. Първият същински ден на рали „Швеция“ включва шест етапа (две преминавания по три отсечки) с обща дължина 129,34 километра.

Коментари
comments powered by Disqus