Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали Швеция: Шест етапа делят Латвала от победата

11.02.2012 20:33
Туит

Яри-Мати Латвала (Ford) увеличи аванса си спрямо Мико Хирвонен (Citroen) на 23 секунди след втория ден на рали „Швеция“. Финландецът спечели четири от осемте етапа в събота и е само на ден от втората си победа в скандинавската държава.

Времената на двамата лидери варираха днес, тъй като липсата на сняг бе причината Латвала и Хирвонен да карат консервативно в част от етапите, за да могат да запазят своите гуми и да поддържат добро темпо в края на двете минавания. Заводският пилот на Ford обаче бе по-убедителен от своя бивш съотборник и увеличи на 23 секунди преднината си преди финалните шест отсечки.

„Доволен съм, тъй като стратегията ни с гумите проработи“, коментира Латвала след последната отсечка. „Трябва да продължим да поддържаме това темпо и утре.“

Петер Солберг (Ford) и Мадс Йостберг (Adapta Ford) спореха за третото място през целия ден, като в крайна сметка бившият световен шампион ще стартира утре с аванс от 11,1 секудни, след като Йосберг имаше проблеми със софтуера на своя двигател в седемнайсетия етап, а сутринта спука гума преди началото на първата отсечка. Солберг пък загаси своя двигател в дванайсетия етап и така остана без шансове за победа.

Евгени Новиков (M-Sport Ford) продължава да се движи пети, а Себастиен Льоб (Citroen) излезе на шеста позиция, въпреки че се завъртя в дванайсети етап. Хенинг Солберг (Go Fast Ford) обаче е само на 4,9 секунди зад него.

Челната десетка допълват още Патрик Сандел (Prodrive MINI) и двамата частни пилоти на Ford Мартин Прокоп и Ейвинд Бринилдсен. Себастиен Ожие (Skoda Fabia S2000) запази  единайсетата си позиция и е най-предно класиралият се състезател с S2000 автомобил.

Третият последен ден на рали „Швеция” включва шест етапа (три отсечки, които се карат по два пъти) с обща дължина 84,84 км. Последната от тях – „Хагфорс 2”, която ще определи разпределението на бонус точките, стартира в 14:11 (15:11 българско време).

Коментари
comments powered by Disqus