Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали Централа Европа: Две минути аванс за Мистър Дакар

22.04.2008 23:04
Туит

Петерхансел увеличава преднината си в челото. Екипажът Масуока/Мемон напуска състезанието.

Организаторите от A.S.O. отново бяха принудени да коригират маршрута на рали „Централна Европа”, след като проливният дъжд наводни трасетата тази сутрин. Първото преминаване по отсечката се превърна  в истински кошмар за екипажите, дори направи невъзможно участието на камионите, поради което второто бе съкратено наполовина.

Мотоциклетите

Лидерът при мотоциклетистите след първите два дни Давид Кастю (KTM) върна леко газта, което позволи на Ярослав Катринак (KTM) да спечели и двете преминавания по отсечката. Словакът навакса 1:40 минути от изоставането си спрямо водача и вече заема второ място в генералното класиране с близо 4 минути пасив.

Победителят от миналогодишното издание на рали „Дакар” Сирил Депре прогресира до десетата позиция, но цели 14 минути го делят от първия Давид Кастю.

Контузия извади вчера Марк Кома от надпреварата, а днес поради лични причини състезанието напусна Давид Фретине.

Автомобилите

Малшанс споходи двукратния световен рали шампион Карлос Сайнц тази сутрин. Още в самото начало на отсечката механизмът, контролиращ работата на скоростната кутия на Volkswagen Race Touareg 2, дефектира, а впоследствие отказа и системата, която обдухва стъклата и ги предпазва от изпотяване. Испанецът загуби близо осем минути и въпреки че бе най-бърз следобед, завърши деня на осмо място в генералното класиране.

Съотборникът на Сайнц в екипа на Volkswagen Джиниъл де Вилиърс бе най-бърз в днешния етап, но големият победител се казва Стефан Петерхансел (Mitsubishi). Без да предприема рискови атаки, разчитайки основно на постоянството, Мистър Дакар вече има две минути аванс в челото спрямо Дитер Депинг (Vokswagen). Германецът е единственото препятствие пред тройния подиум за Mitsubishi, след като Люк Алфан и Нани Рома заемат съответно трета и четвърта позиция.

Японската марка обаче даде и първата си жертва днес. Хироши Масуока спука гума по време на сутрешния етап и докато той и неговият копилот Паскал Мемон правиха смяната, французинът бе ударен от автомобила на Карлос Сайнц. Мемон се отърва само със счупен глезен, но това означаваше край на участието за екипажа със стартов номер 207. Загубата за Mitsubishi е наистина значима, тъй като Масуока отговаряше за единствения дизелов Pajero Evolution MPR14, с който отборът планира да се състезава на рали „Дакар” догодина.

Камионите

Камионите днес имаха значително по-лесна от очакваното задача, тъй като участваха само във второто преминаване, съкратено заради лошите условия на трасето до 36 километра. Алес Лопрайс (Tatra) спечели етапа, след като изпревари с 11 секунди Ханс Стейси (MAN). Холандецът е начело в генералното класиране с повече от десет минути преднина спрямо своя сънародник Вулферт ван Гинкел (GINAF).

Четвъртият ден на рали „Централна Европа” включва две различни скоростни отсечки на територията на Унгария с обща дължина 150 километра. Сутринта екипажите отново ще се състезават на територията на военната зона край Дабас (неделната отсечка), но в обратна на позната им досега посока, а следобед 206-километровия преход ще ги отведе до покрайнините на Веспрем, където ще се проведе втората контрола.

Класиране след третия етап мотоциклети:

 1 Д. Кастю Франция КТМ 03:46:40
 2 Я. Катринак  Словакия
 КТМ 03:50:32
 3 Ф. Лопес Чили
 КТМ 03:51:42
 4 Х. Пежисер
 Испания Yamaha 03:54:54
 5 А. Дюкло
 Франция КТМ 03:55:11
 6 Дж. Стрийт
 САЩ KTM 03:57:39


 

 

 

 



Класиране след третия етап автомобили:

 1 С. Петерхансел Франция Mitsubishi 03:29:47
 2 Д. Депинг  Германия Volkswagen  03:31:55
 3 Л. Алфан  Франция Mitsubishi 03:32:53
 4 Н. Рома Испания Mitsubishi 03:33:23
 5 Дж. Вилиърс
 ЮАР
 Volkswagen  03:34:00
 6 Р. Гордън
 САЩ Hummer 03:35:20


 
 
 

 

 

 

Класиране след третия етап камиони:

 1 Х. Стейси Холандия MAN 05:16:13
 2 В. ван Гинкел  Холандия GINAF  05:27:02
 3 М. Мачик
 Чехия
 LIAZ  05:27:50
 4 Ф. Ектер Германия  MAN 05:30:15
 5 M. Спачил
 Чехия LIAZ
 05:34:01
 6 Ф. ван Еерт
 Холандия DAF 05:34:42








 

Коментари
comments powered by Disqus