Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали Турция: Ford Focus RS WRC доминира на шейкдауна

12.06.2008 15:06
Туит

Пилотът на BP-Ford Яри-Мати Латвала бе най-бърз в шейкдауна, предшестващ старта на рали „Турция”. Трите най-добри времена са за Ford Focus RS WRC, след като Джиджи Гали (Stobart) и Мико Хирвонен (BP-Ford) завършиха съответно втори и трети.

По време на шейкдауна беше ясно и слънчево, като температурата на въздуха по петкилометровото трасе достигна 32 градуса. Въпреки това голяма част от пилотите ограничиха преминаванията си.

„Отсечката беше бърза, но настилката не толкова твърда и скоростна, колкото останалите в планината”, коментира Аткисън състоянието на пътя. „Имаше и доста камъни по нея. Може би затова някои от пилотите минаха по нея само два пъти.”

Аткинсън завърши четвърти. Неговият съотборник в екипа на Subaru Петер Солберг бе с близо секунда по-бавен и остана на седма позиция. При второто преминаване норвежецът получи повреда в окачването на предно дясно колело. Пети и шести завършиха съответно Себастиен Льоб (Citroen) и Хенинг Солберг (Stobart).

Още при първия си опит Тони Гардемайстер имаше проблеми с трансмисията, въпреки че автомобилът му е напълно нов. След рали "Гърция" екипът на Suzuki е установил повреда в ролкейджа на SX4 WRC, поради което е подготвил за старта в Турция ново шаси.

Комисарите на надпреварата са обсъждали днес дали да наложат наказание на Гардемайстер заради смяната, тъй като по правилник в Гърция и Турция отборите са длъжни да използват еднакви машини. В крайна сметка решението им е било в полза на финландеца, тъй като Suzuki се ползва с привилегиите на производител-дебютант.

Съотборникът на Гардемайстер Пер-Гунар Андерсон имаше проблеми с хидравликата, което се отрази върху системата за смяна на предавките от волана на неговия автомобил.

Рали "Турция" стартира днес със суперспециалния "Анталия" в 17:25 часа. Първият същински етап започва в петък от 08:38 часа.

Коментари
comments powered by Disqus