Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали Турция: Три етапа делят Хирвонен от победата

14.06.2008 20:06
Туит

Мико Хирвонен е начело след втория ден на рали „Турция”. Пилотът на BP-Ford се възползва от по-задната стартова позиция и след три етапни победи оглавява временното класиране с аванс от 16,1 секунди спрямо съотборника си Яри-Мати Латвала. Световният шампион Себастиен Льоб изостава на 34,2 секунди от лидера Хирвонен.

По план 

Стратегията на BP-Ford от първия ден на рали „Турция”, когато двамата пилоти на отбора върнаха газта в последния етап, за да си осигурят по-добра стартова позиция днес, проработи с пълна сила. Мико Хирвонен потегли като пета кола по отсечките и още след финала на втората излезе начело. До края на деня финландецът натрупа аванс от 16,1 секунди спрямо Латвала, който обаче утре ще има предимството да кара втори и да неутрализира предимството на Хирвонен.

„Сигурен съм, че утре борбата ще бъде много оспорвана”, коментира Мико след последния етап. Не знам дали авансът ни ще бъде достатъчен, Яри-Мати Латвала не изостава много. Очаква ни един наистина труден ден.”

На пълна газ 

Световният шампион Себастиен Льоб се справи блестящо със задачата да разчиства трасетата, но въпреки перфектното каране загуби повече от половин минута спрямо лидера Хирвонен.

"Давам всичко от себе си още от самото начало на състезанието, нито съм правил грешки, нито съм имал проблеми с колата”, обяснява Себ. „Всичко е възможно да се случи утре. Разочарованието е голямо, когато караш на пълна газ и виждаш, че останалите са по-бързи от теб заради по-добрата стартова позиция, но аз давам най-доброто от себе си. Винаги съм на ръба и мисля, че благодарение на това не сме изгубили много време. Утре ще разберем.”

Оспорвана битка за четвъртото място 

Зад челната тройка се оформя изключително оспорвана битка за четвъртото място. Хенинг Солберг (Stobart) имаше проблеми с настройките и втората стартова позиция днес и още след първата отсечка загуби над двайсет секунди. В края на деня пасивът на норвежеца спрямо лидера Хирвонен надхвърли две минути, но въпреки това той се движи четвърти.

Само на 6,6 секунди зад него обаче е Дани Сордо (Citroen), който навакса част от изоставането си от вчера, когато получи повреда в окачването на C4 WRC. Петер Солберг (Subaru) също има напълно реален шанс за четвъртото място, след като разликата между него и Дани е 18,6 секунди.

В зоната на точките 

Последните двама в зоната на точките са пилотите на Stobart Матю Уилсън и Джиджи Гали. Уилсън. Италианецът стартира отлично деня и се движеше трети след първите две отсечки, но загуба на мощност в двигателя на Focus RS WRC 07 му коства близо четири минути на СЕ13. След финала на суперспециалния „Анталия”, с който завърши и втория ден на рали „Турция”, Гали се движи осми, като изостава на 1:38.9 минути спрямо своя съотборник.

Двамата пилоти на Suzuki Тони Гардемайстер и Пер Гунар Андерсон отпаднаха от надпреварата още след втория етап днес. Механична повреда спря Гардемайстер малко преди летящия финал на отсечката, а проблем с електрониката остави автомобила на Андерсон неподвижен стотина метра след старта.

Рали „Турция” завършва утре с последните три отсечки - две преминавания по 31-километровата „Олимпос” и едно на дългата само пет километра „Чамюва”. Първата кола стартира на „Олимпос 1” в 9:38, а финалът на надпреварата е в 14:50.

Коментари
comments powered by Disqus