Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали Твърдица: Първа победа в кариерата на Стайков

12.10.2009 09:17
Туит
Рали Твърдица: Първа победа в кариерата на Стайков

Пламен Стайков (Mitsubishi Lancer Evo 9) спечели рали „Твърдица“, последен кръг от националния шампионат, а Крум Дончев (Peugeot 207 S2000) – третата си титла в кариерата.

Голямото разочарование този уикенд бе за двукратния победител на рали „Твърдица“ от 2006 и 2007 Ясен Попов (Mitsubishi Lancer Evo 9) и за миналогодишния шампион Димитър Илиев (Mitsubishi Lancer Evo 9). Повреда в автомобила на Попов още в първата отсечка го отказа от надпреварата, а спукана гума на водача до последния етап Димитър Илиев го отпрати от първо на трето място в крайното класиране. От техните проблеми се възползва Пламен Стайков (Mitsubishi Lancer Evo 9), който спечели победата, след като в предишните издания завърши съответно на трето и второ място.

Петър Гьошев (Mitsubishi Lancer Evo 9) се пребори за втората позиция. За разлика от останалите състезатели, които имаха късмет да карат на хубаво време, за Гьошев слънцето се оказа проблем заради неподходящия избор на гуми.

В последното състезание от тазгодишния календар, което не бе решаващо за изхода на шампионата, Крум Дончев участва заедно с навигатора Румен Манолов, с който стартира кариерата си през 2000 г.

Още в началото на първата за деня отсечка от надпреварата екипажът спука предна дясна гума. Тя бе своевременно сменена, но изгубеното време повлия на цялостния развой на състезанието за Дончев и Манолов. В крайна сметка, въпреки така стеклите се обстоятелства и факта, че трябваше да са изключително внимателни, тъй като в ранна фаза от състезанието използваха единствената налична в автомобила резервна гума, те завършиха четвърти.

„Щастлив съм, че независимо от изключително многото трудности от различно естество, съпътстващи ни през целия сезон, с екипа успяхме да достигнем една от главните си цели. Спечелихме титлата и вече сме рали шампиони на България за 2009 година“, коментира Крум след финала. „Благодарен съм на хората, които ни помагат и подкрепят в спортните ни начинания, особено в този тежък период на световна икономическа криза.“

Коментари
comments powered by Disqus