Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали Великобритания: Четири етапа делят Себ от шестата титла

24.10.2009 17:50
Туит

Себастиен Льоб (Citroen) увеличи на половин минута преднината си спрямо Мико Хирвонен (Ford) след втория ден на рали „Великобритания”. Ако французинът задържи първото място и в оставащите четири етапа утре, ще спечели за шести пореден път титлата при пилотите във WRC.

Льоб нанесе своя удар при сутрешните преминавания. В първата отсечка Мико Хирвонен бе най-бърз и се доближи само на 2,9 секунди от своя съперник, но във втората и третата Себ спечели съответно 10,2 и 11,9.

„Не съм сигурен, може би нещо не е наред, но не знам какво”, коментира Мико, поемайки към обедния сервиз. „Поради някаква причина съм много по-бавен от него. Опитвам, но просто не се получава”.

Екипът на Ford инспектира изцяло автомобила на финландеца, но така и не откри причината за неговите проблеми. „Прегледахме обстойно всичко, направихме пълен анализ, но не открихме нищо”, обясни тим-шефът Малкълм Уилсън в сервизната зона. „Сменихме окачването и на четирите колела, но това е рутинна процедура. Сменихме и катализатора, но старият беше наред. Всички данни от автомобила изглеждат ОК, така че за нас това е огромна мистерия. Наистина нямаме отговор.”

Ситуацията бе идентична и следобед. Мико спечели второто преминаване на „Ронда”, а Льоб – останалите две отсечки, като по този начин французинът се откъсна на 30,2 секунди пред своя конкурент.

„Много съм щастлив, това беше един наистина много добър ден, особено с тези два етапа сутринта”, заяви Себ след последната отсечка. „Сега (при следобедните преминавания) Мико беше по-бърз и разликата между нас не беше толкова голяма, но карах добре, не допуснах никакви грешки и утре ще стартираме като водачи.”

Вторият пилот на Citroen Дани Сордо също направи много силно каране днес и се утвърди на трето място, след като при сутрешните минавания Петер Солберг имаше проблеми с чистачките. Бившият световен шампион, който в Уелс представя Citroen Junior, допусна и една грешка в десетия етап, когато за кратко излетя от пътя. По този начин разликата между двамата, която сутринта бе една секунда в полза на Солберг, набъбна на 24, но в полза на Сордо.

Себастиен Ожие (Citroen Junior) продължава да се движи стабилно пети, въпреки че не бе доволен от силния дъжд и мъглата сутринта. „Определено не се забавлявам, когато трябва да караме при такива условия”, коментира французинът. „Вече не поемам никакви рискове, просто карам”. Тази стратегия явно се оказа успешна за Ожие, защото в края на деня разликата между него и шестия Хенинг Солберг (Stobart Ford) бе повече от минута.

Матю Уилсън запази седмото си място, а Яри-Мати Латвала (Ford), който вчера през почти целия ден трябваше да кара само със задно предаване заради счупена лява предна полуоска, се пребори с Конрад Раутенбах (Citroen Junior) за осмото. В категорията на серийните автомобили начело продължава да бъде единайсетият във временното класиране Ейвинд Бринилдсен (Skoda Fabia S2000).

Третият последен ден на рали „Великобритания” включва само четири етапа (две преминавания по две отсечки), но общата им дължина е 79,84 километра. Определящ фактор за крайните резултати ще бъде умението на пилотите да пазят своите гуми, тъй като в неделя няма да има обеден сервиз и те ще трябва да изкарат и четирите етапа с един комплект. Финалът е планиран за малко след 14:00 (16:00 българско време).

Коментари
comments powered by Disqus