Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали Великобритания: Льоб е начело след първия ден

10.11.2011 18:44
Туит

Себастиен Льоб (Citroen) е начело след първия ден на рали „Великобритания“, последен старт за сезон 2011 във WRC. Съотборникът му Себастиен Ожие отпадна още след първата отсечка.

Осем точки разделят лидера в шампионата Льоб и втория Мико Хирвонен (Ford), което е предпоставка за една изключително оспорвана финална битка. Още повече, че след първия ден на базираната в Кардиф надпревара разликата между двамата е нищожните седем десети.

Той включваше само три отсечки – двете минавания на асфалтовата „Грейт Орм“, дълга само 4,7 километра и горската „Коканог“ (15,8 км). Въпреки това първата жертва вече е факт – Себастиен Ожие. Още в отварящия етап французинът разби едното от своите колела, вероятно в бордюрите по трасето, и отпадна от първия ден. По този начин Льоб остана сам в битката с двамата пилоти на Ford, но се справи отлично заемайки първото място в края на деня.

„ОК е, но беше много, много коварно“, коментира седемкратният шампион. „Имаше много кал и сцеплението се променя буквално във всеки завой.“

С победата си в третата отсечка Хирвонен излезе втори и се доближи на седем десети от лидера Льоб. „Направихме добър старт. На тази светлина е много опасно, изненадах се колко тъмно е в гората, но съм доволен от времето, което дадох“, заяви финландецът.

След двете минавания на „Грейт Орм” неговият съотборник Яри-Мати Латвала водеше колоната, но изгуби 6,3 секунди в третата отсечка и се смъкна на трета позиция. „Не усещах добре автомобила, но всичко в ОК”, бе лаконичният коментар на Латвала.

Частният пилот на Citroen Петер Солберг завърши деня на четвърта позиция, въпреки че още в първата отсечка повреди задното си дясно колело, а зад него останаха двамата представители на MINI Крис Мийк и Дани Сордо.

С напредването на деня видимостта започна да намалява, което се оказа сериозен проблем за Матю Уилсън (Stobart Ford). Един от прожекторите на британеца се обърна и започна да свети в лицето му, като това бе и причината той да остане едва девети. Пред него място намериха съотборниците му Мадс Йостберг и От Танак. Stobart Ford пласира и още един автомобил в челната десетка благодарение на Хенинг Солберг.

Вторият ден на рали „Великобритания” включва осем етапа (четири отсечки с по две минавания) с обща дължина 116,18 км. Разположението им и времевия график може да видите тук.

Коментари
comments powered by Disqus