Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали Япония: Ожие зададе темпото

09.09.2010 14:28
Туит

Пилотът на Citroen Себастиен Ожие е начело след двете минавания на суперспециалния етап „Сапоро“, с които стартира рали „Япония“, десети кръг от WRC.

26-годишният французин, който отново кара за заводския тим на Citroen, замествайки Дани Сордо, бе с цели две секунди по-бърз от Мико Хирвонен (Ford). На свой ред Сордо (Citroen Junior) остана трети, на десета зад финландския си колега.

Яри-Мати Латвала (Ford) и Кими Райконен (Citroen Junior) дадоха идентични времена и си поделиха четвъртото място, а световният шампион Себастиен Льоб (Citroen) завърши едва шести. Разликата между него и втория Хирвонен обаче е само 4 десети.

Челната осмица допълват Федерико Вийагра (Munchi's Ford) и Хенинг Солберг (Stobart Ford), докато частният пилот на Citroen Петер Солберг завърши девети в общото класиране. Една от причините за слабото представяне на норвежеца са здравословните проблеми, които е имал на старта на надпреварата.

„През целия следобед останах в леглото си и не спирах да се потя. Не съм в много добра форма“, обяснява норвежецът. „Но ситуацията е такава. Това е част от играта. Надявам се да бъда в по-добра кондиция утре. Днес обаче бе един наистина лош ден.“

Рали „Япония“ е на макадам, но суперспециалният „Сапоро“ е с асфалтова настилка и се използва цели осем пъти, което го прави важна част от надпреварата. Утре ще бъдат третото и четвъртото минаване на „Сапоро“, но преди това пилотите трябва да изминат шест класически етапа (три отсечки по две минавания) с обща дължина 116,32 километра. Първият от тях стартира в 10:23 (04:23 българско време).

Коментари
comments powered by Disqus