Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали Япония: Солберг остава начело, но битката предстои

11.09.2010 14:29 1
1
2571880370
Туит

Преди решителния неделен ден първите трима са събрани в 5.4 сек.

Частният пилот Петер Солберг със Citroen C4 WRC остана начело и след втория ден на рали „Япония“, но крехкият му аванс и малката разлика между неговите преследвачи Мико Хирвонен и Себастиен Ожие предвещава интересна битка в неделя.

Днешният ден беше много интерен и беше белязан от наказания, смяна на лидерската позиция и познатите тактически приоми от пилотите.

Денят започна отлично за Солберг и той показа, че няма проблем с първата стартова позиция на пътя. В същото време вторият след първия ден Хирвонен загуби време след като се завъртя със своя Ford. Така норвежецът увеличи аванса си от 9.4 на 21.5 сек., но в следващите етапи чистенето на отсечките започна да го забавя и конкурентите му бързо наваксаха изоставането си.

Латвала спечели 33-километровия „Камуйсеп“ и се изкачи до второто място, което запази въпреки грешка в записките, коствала му спукана гума в края на следващия етап. Още в следващата отсечка финландският пилот излезе начело, след като Солберг беше наказан с 10 сек. заради фаулстарт.

Така след третия етап за деня носителят на титлата за 2003 г. се смъкна до трета позиция с пасив от 4.1 сек. спрямо Латвала и 2.5 сек. от Себастиен Ожие. Класирането и разликите между първата тройка се запази в следващите две отсечки, преди в SS16 водачът Латвала да счупи полуоска и да кара в суперспециалните етапи на стадиона в Сапоро на три колела. Това сериозно възпрепятства финландеца и той се свлече до пета позиция.

Солберг си върна първото място, а преследващите го Хирвонен и Ожие умишлено намалиха темпото си, за да си огигурят по-добра задна позиция на пътя в неделя. Тактическите хватки на двамата ги оставиха съответно на минималните разлики от 3.7 и 5.4 сек. зад лидера.

Въпреки това Солберг е убеден, че утрешната ситуация по отсечките ще му позволи да се бори за победата. „Доволен съм от скоростта си днес, макар че бях първи на пътя през целия ден. Не ме интересува дали ще стартирам първи утре, правил съм го много пъти. Всичко е възможно“, заяви норвежецът.

Зад първата тройка на 15.3 сек. от лидера дебне пилотът на Citroen Junior Дани Сордо. Световният шампион Себастиен Льоб и днес не успя да подобри представянето си и остана шести на 37.9 сек. зад Солберг.

Хенинг Солберг се движи самотен на седма позиция, докато Кими Райконен дръпна пред Федерико Вийагра, но няма как в неделя да стопи 5-минутния аванс на норвежеца. В S-WRC Яри Кетомаа и Патрик Флодин остават начело.

Коментари

Aнонимен
На Рали Япония, нищо не може да се гледа освен на стадиона. Никакъв достъп до отсечките и никакви хора освен на стадиона. За какво изобщо го правят там ралито....

comments powered by Disqus