Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали Йордания: Бари Кларк заменя Компанк в Munchi's

24.04.2008 13:04
Туит

Бари Кларк ще замести Луис Перес Компанк в екипа на Munchi’s за рали „Йордания”, след като аржентинецът бе принуден да откаже участие заради бизнес ангажименти.

Първоначално Кларк, който е победител в международните серии Fiesta SportingTrophy за 2007 година, трябваше да работи като механик по колата на другия състезател на Munchi’s Федерико Вийагра. Форсмажорните обстоятелства обаче предоставиха отлична възможност на шотландеца да се включи в аржентинския тим като втори пилот. Негов навигатор ще бъде Хосе Диас.

„Когато не се състезавам, помагам на отбора на Ford. По план трябваше да отговарям за задна дясна част на автомобила на Вийагра в сервиза, но късно вечерта във вторник Малкълм (Уилсън) ми звънна, обясни каква е ситуацията и ми каза да си подготвя нещата и за всеки случай лицензът да е у мен”, разказва Кларк.  „В сряда следобед вече бях на летището, когато той се обади отново и ми съобщи, че аз ще стартирам. В първия момент не можех да повярвам, бях на седмото небе от щастие.”

Кларк пристигна в Йордания тази сутрин и тества автомобила за първи път на шейкдауна. Заради минималната подготовка той не крие особени надежди относно предстоящия старт. „Просто скачам директно в дълбокото, дори не съм участвал в тренировките. За първи път ще карам с Хосе, а съответно той ще чете за първи път записките на английски. Ще е много трудно. Целта ми е да завърша, но естествено, и да се забавлявам..”

Наградата на Кларк за титлата във Fiesta SportingTrophy бе старт от Световния рали шампионат с автомобил на Ford през 2008 година. С помощта на спонсорите шотландецът си осигури дори ограничена програма с три състезания през сезона (Турция, Корсика и Великобритания). Въпреки това опитът му с автомобили версия WRC е твърде ограничен - няколко шейкдауна за M-Sport и участие в демонстрационната надпревара Chatsworth Rally Show.

„Висчко започна във вторник вечер, когато Луис ми се обади и каза, че няма да може да се състезава”, обяснява босът на M-Sport Малкълм Уилсън. „Получих съгласието на стюардите на и започнах да мисля с какви възможности разполагам. Накрая реших да се обадя на Бари. Той така или иначе щеше да идва насам, а още повече тази година ще кара в три старта с автомобил на Ford. Мисля, че това е отлична възможност да натрупа опит преди официалния старт на неговата програма, за да може, когато отидем в Турция, да е наясно с основните неща.”

„Ситуацията е трудна, тъй като дори нямахме възможност да тренираме. Ще комбинираме записките на Матю (Уилсън) и Федерико (Вийагра), но на практика Кларк ще кара това състезание все едно е тренировка без ограничение на скоростта. Това ще му е от полза в Турция. Ако реши да прави нещо по-сложно, мисля, че ще е глупаво, защото това рали определено е трудно”, завършва Уилсън.

Междувременно вторият пилот на Citroen Дани Сордо регистрира най-добро време в шейкдауна на рали „Йордания”. Испанецът покори 2,3-километровата отсечка за 1:14.3 минути, с две десети по-бързо от Джиджи Гали (Stobart) и Мико Хирвонен (Ford), които си поделиха второто място. Световният шампион Себастиен Льоб (Citroen) остана четвърти.

 

 

Коментари
comments powered by Disqus