Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ралитата от WRC ще придобият коренно различен вид догодина

09.10.2013 11:50
Туит
Ралитата от WRC ще придобият коренно различен вид догодина

Президентът на ФИА Жан Тод заяви, че Световният рали шампионат може да претърпи серия от радикални промени догодина, за да стане спортът по-атрактивен за зрителите и по-подходящ за телевизионно излъчване.

Още през лятото се заговори, че промоутърът в лицето на Red Bull Media House обмисля мащабна промяна в правилника на Световния рали шампионат. Концепцията, която цели повишаване на зрителския интерес и улесняване на телевизионното излъчване, залага на коренно различен формат на състезанията.

Единствено последният ден ще е определящ за крайния победител. Той ще противопостави първия срещу втория, без значение каква е разликата помежду им от първите два дена, и по-бързият от двамата ще спечели цялото състезание. По аналогичен начин третият и четвъртият ще спорят за бронза, като този механизъм ще се прилага за пилотите в топ 10.

Досега нямаше официално потвърждение за тази схема нито от страна на ФИА, нито от страна на Red Bull. Жан Тод, който в началото на декември ще се изправи срещу Дейвид Уард в битка за президентското място на ФИА, обаче коментира пред Autosport, че промоутърът работи по новата концепция, но и че самият той не е убеден в евентуалните ползи от нея.

"На този етап бих бил много предпазлив (за такава промяна)", обяснява Тод. "Когато взимаш подобно решение, трябва да си сигурен, че то добро. Поисках да направят проучване по този въпрос. Мисля, че трябва да чуем мнението на феновете. Има също така много нови медии, които могат да помогнат за вземантео на толкова важни решения като това. Движим нещата. Да видим какъв ще е изходът."

Тим-шефът на VW Йост Капито признава, че мненията относно тази промяна са разнопосочни, но е твърдо на страната на промоутъра.

"Хората казват, че това няма нищо общо с традиционния рали спорт, но ако питате мен, е много по-традиционно отколкото в момента, тъй като пилотите ще трябва да завършат всеки един етап, за да стигнат до победата и за да присъстват в крайното класиране. А и битката помежду им ще е зрелищна. Ако даден пилот иска да спечели, то той трябва да е бърз и да не допуска грешки във всеки един етап, включително и последния. Подкрепяме здраво тази идея на промоутъра, а и тя влиза в нашите планове", категоричен е Капито.

Коментари
comments powered by Disqus