Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рампф: Sauber C29 отговаря на очакванията ни

08.02.2010 15:04
Туит
Рампф: Sauber C29 отговаря на очакванията ни

Техническият директор на Sauber Вили Рампф изрази задоволството си от C29 след първия колективен тест от предсезонната подготовка на отборите във Формула 1.

И през трите дни на „Рикардо Тормо“ бившият заводски отбор на BMW, който през тази година ще използва двигатели на Ferrari, бе най-близкият преследвач на Скудерията. Педро де ла Роса завърши втори в понеделник и сряда, а Камуи Кобаяши – във вторник. Според Вили Рампф обаче най-големият плюс на C29 е здравината му.

„Като цяло можем да бъдем най-доволни от надеждността на автомобила“, обяснява Рампф. „Натрупахме близо 1000 километра за трите дни от тестовете и нямахме никакви по сериозни проблеми. Естествено, трябваше да направим някои настройки и модификации, но тестовете са именно за това.“

Рампф не бърза с прогнозите, което е и логично с оглед на факта, че през новия сезон влиза забраната за презареждаме и че на този етап само седем от общо тринайсетте тима са тествали.

„Много по-трудно е да се правят прогнози сега отколкото през миналите години. Това, което можем да кажем на този етап, е, че автомобилът ни се представя спрямо очакванията, базирани на симулациите и изчисленията в аеродинамичния тунел. Големите разлики в количеството гориво правят невъзможно сравнението с останалите тимове.“

Бившият специалист на BMW допълва, че Камуи Кобаяши и Педро де ла Роса работят отлично с екипа, въпреки че са новаци в Хинвил.

„И двамата ни пилоти са нови в отбора, ето защо все още сме в процес на опознаване. Като цяло обаче връзката между тях двамата, между целия екип, е отлична. Педро има огромен опит, в резултат на което е придобил и впечатляващи технически познания, които са много ценни за всички в отбора. Камуи дава много бързо обратната си връзка и инженерите ни знаят на момента в каква посока трябва да работят. Всички, наистина, сме много продуктивни в момента.“

Коментари
comments powered by Disqus