Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Range Rover Evoque: Дизайн, лукс и високи технологии

26.11.2015 14:08
Туит

Той е първият автомобил в света с 9-степенна автоматична трансмисия

Range Rover Evoque впечатлява с уникален по рода си дизайн – той е едновременно дързък, динамичен и изумително елегантен. Този модел на британския гигант е идеален за шофиране както в градски, така и в извънградски условия. Луксозният компактен SUV предлага цялостна гама от нови характеристики на дизайна и технологии, които затвърждават статута му на пазарен лидер.

Отличителен белег на Evoque е изключително привлекателният дизайн на този луксозен компактен SUV. Въвеждането на елегантните светодиодни фарове за мъгла и забележимо по-широкото капаче, покриващо куката за теглене, подобряват новия дизайн на предната броня. Уголемените въздухозаборници загатват за спортния характер на модела и създават по-стабилна стойка, с което още повече подчертават увереното присъствие на Evoque на пътя.

Двата нови дизайна на радиаторната решетка се предлагат в гама от премиум покрития. Стандартната радиаторна решетка на Evoque се отличава с две дръзки хоризонтални черти и нов десен от фина мрежа. Динамичните деривати са с шестоъгълен дизайн, а по-издадената им мрежа придава подходящо динамичен вид на тези спортни версии. Моделът Evoque е първият Land Rover, който се предлага с full-LED адаптивни предни фарове, осигуряващи превъзходна видимост нощем. Тази авангардна технология изигра ключова роля в създаването на дизайн на предните и задни фарове с ясно отличим стил, който да е в хармония с драматичния екстериор на Evoque.

Новите тапицерии на седалките и облицовки на вратите, в съчетание с преработения дизайн на панела с инструменти, придават изтънчена атмосфера на цялостния интериор. Новите меки премиум материали създават подобрени нива на качество с гама от характеристики, която е по-широка от всякога. Стандартните модели са оборудвани с текстилна тъкана тапицерия Ebony и шестстепенно регулиране на седалката, а флагманските модели са снабдени с нови, уникални за класа предни масажиращи седалки (допълнително оборудване) с 14-степенно електрическо регулиране.

Range Rover Evoque е първият автомобил в света с 9-степенна автоматина скоростна кутия. Разработена съвместно с концерна ZF, тя е една от най-модерните и технологични трансмисии, използвани някога в автомобилната индустрия.

Ще видим и дебюта на новите усъвършенствани дизелови двигатели на Land Rover. Новият 4-цилиндров агрегат Ingenium, отговарящ на изискванията на стандарта Eвро6, поднася водещо в класа съчетание от динамика, финес и икономичност. Последна дума на техниката, двигателят е проектиран, конструиран и произведен във Великобритания, развива мощност до 180 к.с., като има разход на гориво от 4,2 л/100 км и изключително ниски CO2 емисии от 109 г/км. Така водещият в класа Evoque е най-икономичният Land Rover, произвеждан досега.

Гамата от подобрения в модела Range Rover Evoque включва поредица от нови функции за удобство, а изцяло новата информационно-развлекателна система, снабдена с 8-инчов InControlTM Touch сензорен екран, предоставя по-интуитивно изживяване.    Сензорният екран InControlTM Touch е монтиран като стандартно оборудване в моделите Pure и SE Evoque. Той предлага лесни за обхождане менюта и дава възможност на потребителите да прелистват екраните също като на смартфон. В допълнение, стереоуредбата с шест високоговорителя може да бъде надстроена със сателитна навигация, използваща SD-карта, DAB, Sirius и HD Radio в регионите, където тези функции са налични.

Водещите в класа възможности на модела Range Rover Evoque бяха подобрени с въвеждането на иновативната система на Land Rover All-Terrain Progress Control (ATPC), която се появи за първи път в Range Rover и Range Rover Sport. Технологията за намаляване на стреса поддържа предварително определена скорост (избрана с помощта на автопилота) на предна или задна предавка от 1,8 км/ч до 30 км/ч, като дава възможност на водача да се съсредоточи върху управлението при труден терен. ATPC прави водещите в класа всъдеходни възможности на Evoque по-достъпни и приятни от всякога.

Набор от иновативни нови функции подобрява цялостнатагама от функции за безопасност на Evoque. Lane-Keeping Assist използва стерео дигиталната камера, за да предотврати неволно навлизане в насрещнаталента, като следи пътната маркировка. Ако автомобилът започне да навлиза в насрещната лента без водачът да е подал преди това мигач, Lane-Keeping Assist прилага лека корекция на волана, за да остане автомобилът в неговото платно. Autonomous Emergency Braking (AEB) предотвратява или значително намалява тежестта на произшествията, в случай че водачът не успее да реагира, за да избегне сблъсък.

Коментари
comments powered by Disqus