Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ръст от 5% на продажбите на марката BMW през юни

10.07.2015 10:08
Туит
Ръст от 5% на продажбите на марката BMW през юни

През май новите регистрации на компанията в Китай намаляха с 5,5% до 34 870 единици

Глобалните продажби на марката BMW нараснаха с 5% през юни до 172 437 единици, голямото търсене в Европа и САЩ компенсира за втори пореден месец спада в Китай.

Доставките на марката BMW за най-големия пазар в света тръгнаха надолу с 1,3% до 36 887 автомобила през последния месец. През май продажбите на BMW в Китай намаляха с 5,5% до 34 870 единици, сочат данните на автомобилния производител.

BMW се представя по-добре в другите региони на света. Продажбите в Европа скочиха с 5,9% до 74 943 автомобила, а доставките в САЩ се увеличиха с 6,5% до 32 176.

Комбинираните продажби на марките BMW, Mini и Rolls-Royce нараснаха с 8% до 208 813 превозни средства, този показател е най-добрият юни за групата, се казва в официално изявление на автомобилния производител вчера.

Продажбите на марката Mini скочиха с 25% до 36 025 коли през последния месец, подпомогнати от скорошното въвеждане на новия хечбек с три и пет врати, а Rolls-Royce продаде 351 коли, което е намаление от 10 %, тъй като свръхлуксозната марка регистрира отрицателни показатели заради спада на продажбите на луксозни стоки в Китай.

Продажбите на  BMW Group в Китай нараснаха с 2,5% до 230 601 автомобила през първите шест месеца, докато европейските доставки - с  9,4% до 488 098 единици. Продажбите в САЩ се увеличиха с 9,6% до 198 883 броя през същия период.

Продажбите на марката BMW  бяха подпомогнати от силното търсене на нейните кросоувъри.

Общо 4910 клиенти са купили автомобил BMW X4 през юни, докато продажбите на BMW X5 се повишиха с 34% до 17 520 броя . Доставките на BMW X6 нараснаха с 50% до 5009 автомобила.

"Въпреки насрещните ветрове на някои пазари, ние наблюдаваме общ растеж в целия свят - в Европа, Азия и Северна и Южна Америка", заяви членът на борда на директорите Ян Робертсън във вчерашното си изявление.

През първата половина на годината продажбите на марката BMW се увеличиха  с 5,1% до 932 041 автомобила, докато новите регистрации на Mini скочиха с 26% до 165 938 единици. Доставките на Rolls-Royce намаляха с 10% до 1769 автомобила. Продажбите на  BMW Group нараснаха със 7,8% до 1,09 млн. автомобила.

Коментари
comments powered by Disqus