Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Райконен без KERS на Сахир

23.04.2009 16:29 3
3
2571843281
Туит

Финландецът потвърди, че няма да използва KERS по време на петъчните тренировки в Бахрейн.

Ferrari се отказа от системата за регенериране на кинетичната енергия в Китай заради проблемите с надеждността, които имаше в предходните два старта. Маса обаче бе категоричен, че липсата на KERS се отразява негативно върху скоростта на автомобила и поиска от своя тим F60 отново да бъде оборудван с нея за този състезателен уикенд.

Райконен обаче отново е предпочел да кара без KERS, въпреки че специално за старта в Шанхай Ferrari подготви ново олекотено шаси за финландеца.

„Няма да го използвам утре“, обяснява Райконен. „Другият ни автомобил ще тества с KERS и впоследствие ще решим на каква стратегия да заложим за самото състезание. Искаме да направим някои сравнения на двете коли.“

Според McLaren дългите прави и агресивните спирания на „Сахир“ са изключително подходящи за KERS, но Райконен все още не е убеден в ползите, които може да генерира иновативната за Формула 1 система.

„На места може да сме по-бързи, но автомобилът съвсем не се държеше лошо на последното състезание след квалификациите. За нас няма особено значение дали използваме KERS или не.“

McLaren и BMW Sauber ще разчитат на KERS за предстоящия старт, докато Renault - четвъртият отбор, който има функционираща система, подобно на Ferrari ще вземе окончателното си решение след утрешния ден.

Коментари

Sata
Смешен си да хубаво е,че си признаваш ;)

габровец
И отново смешен коментар...

Sata
И отново без токи....

comments powered by Disqus