Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Райконен: Доволен съм от KERS

21.01.2009 17:07
Туит

Финландецът изрази задоволството си от работата на иновативната система, след като прекара два дни зад волана на новия F60 в Муджело.

Миналата седмица, по време на представянето на F60, тим-шефът на Ferrari Стефано Доменикали призна, че отборът все още не е взел решение дали да стартира сезон 2009 с KERS. Райконен, който отговаряше за подготовката на новия автомобил в понеделник и вторник, обаче изрази задоволството си от работата на електрическия модул. „И в двата дни KERS даде позитивен резултат“, коментира бившият световен шампион пред Gazzetta dello Sport. „Системата работи добре, също както и останалите компоненти“.

Въпреки това Кими не е убеден доколко иновативната концепция на Работната група по изпреварванията към ФИА ще има желания ефект. „Да, разполагаш с повече мощност, но за твърде малко време, което според мен не променя нещата. Интересно изобретение, но не мисля, че ще бъде решаващо за представянето на пистата.“

От Ferrari избраха да тестват на „Муджело“ заради прогнозите за лошо време в Портимао, където работят останалите отбори. В крайна сметка обаче атмосферните условия в Италия далеч не се оказаха по-добри. Въпреки това Райконен защити решението на своя тим. „Мисля, че и там вали. Тук поне сме по-близко до фабриката и е много по-лесно да изпратим човек в Маранело, ако ни потрябва нещо.“

По неофициална информация причината Ferrari да се откаже от първоначалната идея да тества на новата писта в Портимао е несъответствие между техническия правилник и начинът, по който са монтирани накрайниците на изпускателната система при новия F60.

Коментари
comments powered by Disqus