Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Райконен: F60 е подходящ за Унгария

23.07.2009 11:27
Туит

Бившият световен шампион вярва, че Гран при на Унгария е една от най-добрите възможности за Ferrari да спечели първата си победа през сезона.

Райконен направи най-силното си състезание тази година в Монако, където завърши трети. Характеристиките на пистата „Хунгароринг“ напомнят много тези на уличното трасе в Княжеството, което според финландеца ще изпрати Скудерията в челото на стартовата решетка.

„Следващият старт ще си прилича най-много с този в Монако“, коментира Райконен преди началото на състезателния уикенд. „Тази година се качихме на подиума в Монако, това е целта ни и в Будапеща. До последния момент се борихме за полпозишъна (в Княжеството) и си мисля, че ако го бяхме спечелили, състезанието можеше да се развие по-много различен сценарий.“

Световният шампион за 2007 г. признава, че повечето отбори са напреднали много в развитието на автомобилите си от май досега и че разпределението на силите в Унгария може да е по-различно от тогава.

„Ще се пробваме да спечелим в Унгария, но вероятно ще е много трудно. Би трябвало F60 да е подходящ за тази писта, но сме наясно, че и другите тимове постепенно са развивали автомобилите си след Гран при на Монако, така че ни очаква здрава битка. Ситуацията ще стане по-ясна в петък сутрин по време на първата свободна тренировка.“

Наскоро тим-шефът на Ferrari Стефано Доменикали призна, че Скудерията ще спре развитието на F60 в близко бъдеще, за да се фокусира върху подготовката на новия автомобил. Райконен допълва, че това може да има съществен ефект върху представянето на отбора през втората половина на сезона.

„Работим на пълни обороти, за да наваксаме изоставането спрямо лидерите, което имахме в началото на сезона. Естествено, и другите тимове оптимизираха своите автомобили“, обяснява Кими. „Това, че тестовете по време на сезона бяха забранени тази година обаче, направи задачата ни много по-сложна. Как ще се развие втората част на сезона, зависи до голяма степен от решението как ще използваме ресурсите си, защото работата по новия автомобил тече с пълна сила.“

Коментари
comments powered by Disqus