Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Райконен: Може и да остана във WRC

18.12.2009 14:45
Туит

Бившият пилот на Ferrari коментира, че не е изключено да продължи рали-кариерата си и след края на 2010 г. Договорът на Скудерията със Santander е причината италианците да предпочетат Алонсо.

Догодина Кими ще кара в 12 старта от Световния рали шампионат с екипа на Red Bull Citroen Junior. Причината финландецът да предпочете WRC пред Формула 1 е фактът, че McLaren избра Дженсън Бътън вместо него. Дали през 2011 г. световният шампион за сезон 2007 ще се върне в едноместните болиди или ще продължи кариерата си във WRC, едва ли някой може да предположи, дори и самият Райконен.

„Нямам никакви договори за Формула 1 или за каквото и да било друго, въобще не знам какво ще се случи“, коментира Кими за Autosport. „И двете възможности са все още пред мен – да остана в рали спорта или да се върна във Формула 1. Искам да видя как ще тръгне всичко и после ще решавам. Няма да бързам с избора си. Ако нещата потръгнат, може да продължа. Има много различни сценарии. Засега е за една година (договорът), както със Citroen, така и с Red Bull.“

Според Кими слабото му представяне не е единствената причина Ferrari да се откаже от неговите услуги. „Попитайте ги, аз не знам“, отговаря Райконен на въпроса защо Скудерията отказа да изпълни договора му. „Трябва да питате тези, които взимат решенията. Не ме интересува нито защо, нито кога (са решили). Мoga да предполагам какъв е отговорът – няма нищо общо със състезанията или с това, което правих там. Когато става дума за много пари, са възможни всякакви промени! Мисля, че до голяма степен е свързано с идването на Santander. Вероятно са направили някаква сделка, но знам ли...?

Райконен признава, че е бил на крачка от сделката с McLaren и че е преговарял с Brawn GP, но в крайна сметка не е получил оферта, която да го задоволява.

„Можех да подпиша (с McLaren), но в крайна сметка не бях 100% сигурен дали го искам. Парите не бяха от такова значение, причините бяха други. Не говоря така, защото не съм там, но както казах по рано, нямаше причина да подписвам договор, който не ме задоволява.“

Съотборник на Райконен в екипа на Citroen Junior ще бъде Себастиен Ожие. Двамата ще карат всички стартове от шампионата с изключение на рали „Нова Зеландия“.

Коментари
comments powered by Disqus