Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Райконен: Можеше да сме втори

30.03.2009 10:12
Туит

Бившият световен шампион признава, че катастрофата в края на австралийската Гран при му е коствала място на подиума.

Финландецът загуби контрол върху задната ос на своя автомобил четиринасйет тура преди финала и се удари в предпазните заграждения на „Албърт Парк“. Въпреки че стигна до бокса и продължи надпреварата, Кими вече се движеше на незавидната шестнайсета позиция, а малко по-късно бе принуден окончателно да се откаже заради проблем в диференциала на F60.

„Грешката беше моя, изтървах автомобила само за миг, но вече се бях завъртял. Вероятно щяхме да завършим на второ място, наистина е неприятно“, коментира Райконен. „Подходих съвсем нормално към завоя, точно както и предните пъти, но изведнъж загубих напълно контрол върху задната част на автомобила. Вероятно грешката е моя. Няма смисъл да търся други причини. Интересното е, че по никакъв начин не усетих какво предстои. Обикновено при подобни ситуации колелата превъртат леко, но сега просто излетях, нямаше какво да направя. Опитах се да избегна стената, но не можах.“

„Яд ме е, защото вероятно щяхме да завършим на второ място. Твърдите гуми се държаха много по-добре. Кубица се откъсна леко напред, мисля, че той направи най-бързата обиколка, но нямах време да гледам какво вършат останалите. Със сигурност имаме още много работа, но тази писта не е представителна за останалите трасета. Имали сме трудности в Австралия и преди, а след това сме били на ниво. Надявам се, че и тази година ще е така.“

Ferrari завърши Гран при на Австралия с нулев точков актив, след като Фелипе Маса също отпадна, но заради повреда в окачването. Същевременно наследникът на Honda Brawn GP изведе Дженсън Бътън и Рубенс Барикело на първа и втора позиция и оглави класирането в шампионата на конструкторите с пълен актив от 18 точки. Според Райконен това дали Ferrari ще навакса изоставането си спрямо базирания в Бракли тим, зависи до голяма степен от решението на Апелативния съд, който на 14 април ще заседава върху спорния дизайн на двойните дифузори при Brawn GP, Williams и Toyota.

„Ще видим как ще се развият нещата в следващото състезание“, коментира световният шампион за 2007 година. „Всичко зависи от правилата, какви ще са те в бъдеще. Има много неясноти около това кое е позволено, кое – не. Нека изчакаме.“

Коментари
comments powered by Disqus