Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Райконен: Рано или късно ще се борим за победата!

26.05.2009 17:52
Туит

Финландецът, който завърши на подиума в Монако, е убеден, че Ferrari отново ще се върне в челото на колоната.

Скудерията стартира сезон 2009 изключително колебливо, като в първите три кръга не можа да спечели дори и точка. Новият аеродинамичен пакет на F60, който дебютира в Испания обаче, върна надеждите на Райконен и Маса за по-добро класиране. В Монако миналия уикенд Ferrari дори бе вторият по сила отбор и Кими завърши на подиума зад двамата представители на Brawn GP - победителя Дженсън Бътън и втория Рубенс Барикело.

„Не съм особено щастлив от третото място в Монако. Това е най-добрият ни резултат в последно време, но не съм изненадан, знаехме, че имаме сили за нещо повече“, обяснява Райконен. „Когато обаче лидерите са толкова напред в класирането, сме длъжни да се борим за десетте точки.“

„Подиумът е отлична награда за екипа ни. Най-накрая целият този тежък труд от последните няколко седмици даде резултат, което е добре за отбора. Сега вече знаем, че сме на правилния път. Има още някои малки неща, които трябва да оправим, но рано или късно ще се борим за победата. Със следващите няколко подобрения по автомобила се надявам, че ще притиснем още повече лидерите, както в квалификациите, така и в самото състезание.“

Райконен, който потегли втори в Княжеството, съжалява, че е пропуснал възможността да стартира от челото.

„Квалификацията в Монако е много по-важна отколкото на другите писти. Бяхме почти перфектни, но изгубихме полпозишъна за 25 хилядни. Ако не си първи на старта, е почти сигурно, че няма да спечелиш. Още повече, че заради спецификата на трасето, лявата редица е в по-неизгодна ситуация. Пистата е прашна в тази част, ето защо изгубих едно място, задните колела превъртяха доста на старта. Рубенс ме изпревари, което не трябваше да се случва. Ако бях останал зад Бътън, можех да се откъсна напред.“

Проблем в бокса попречи на Кими да атакува Барикело, но финландецът признава, че доброто представяне на F60 и спечелените точки са много по-важни.

„Беше много трудно да се боря за второто място, а при последния стоп допуснахме тази досадна грешка. Имахме проблем със задно дясно колело. Когато се върнах на пистата, изоставането ни беше още по-голямо. В крайна сметка и двамата завършихме в зоната на точките. Имаме много причини да сме доволни от представянето си в Монако.“

Коментари
comments powered by Disqus