Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Райконен: Титлата във WRC е по-престижна

05.01.2010 14:07
Туит

Според световния шампион във Формула 1 за 2007 г. титлата в световния рали шампионат е по-престижна от тази във Формула 1. Идния сезон Кими Райконен ще се състезава във WRC с младежкия отбор на Citroen като съотборник на Себастиен Ожие.

След девет сезона във Формула 1, през тази година Райконен ще кара пълен сезон във WRC. Пред списание Red Bulletin, финландецът даде обширно интервю, в което говори за значението на титлите във Формула 1 и в световния рали шампионат. Според Кими, ако успее да спечели световната корона и във WRC, това ще бъде огромно постижение за него.

„Титлата във WRC за мен ще означава много повече, отколкото тази във Формула 1. Сега съм едва в началото на кариерата си на рали пилот и ако стигна до световния връх, то вероятно това ще стане след много време.”

Според Кими преминаването към рали спорта е най-голямото предизвикателство, с което се е сблъсквал досега като пилот

„Определено предизвикателството е най-голямото, пред което съм се изправял, но аз го исках. Трябва да науча всичко от нулата – да свикна с автомобила, със състезанията, с навигатора ми – Кай Линдстрьом, с всичко. Първите няколко ралита ще са много тежки за мен. Едва когато разбера колко съм бърз в сравнение с останалите пилоти, ще мога да си поставя реалистични цели, които да преследвам този сезон. Не се и надявам да подържам темпото на най-добрите четирима в световния шампионат – Себастиен Льоб, Дани Сордо, Мико Хирвонен и Яри-Мати Латвала.”

„Във Формула 1 политиката измества до голяма степен фокуса на вниманието от истински вълнуващата страна на спорта – това, което се случва на пистата. Атмосферата в рали спорта е много по-приятна, с по-малко политика. Основното тук е представянето на пилотите”, завършва Райконен.

Коментари
comments powered by Disqus