Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Райконен: Вината беше моя

25.08.2008 10:16
Туит
Райконен: Вината беше моя

Кими Райконен заяви, че поема изцяло вината за инцидента по време на вторите влизания в бокса, когато пострада един от механиците на Ferrari.

Световният шампион влезе в бокса заедно с намиращия се пред него Хейки Ковалайнен 14 обиколки преди финала. В желанието си да мине пред пилота на McLaren Кими не изчака края на процедурата по зареждане и потегли преди механиците на Ferrari да свалят шланга за гориво от неговия автомобил. При последвалия хаос пострада един от служителите на Скудерията, но за щастие неговите контузии се оказаха по-леки от първоначално очакваното.

„Няма много какво да кажа. Тръгнах прекалено рано”, лаконичен бе Райконен. „Вината беше моя и за нещастие минах през момчето, което отговаряше за презареждането. Трябва да прегледаме отново ситуацията и да видим какво наистина се случи.”

След инцидента Райконен загуби една позиция спрямо Трули и се движеше шести. Само две обиколки по-късно обаче двигателят на неговия автомобил блокира. Нулевият актив остави финландеца на трета позиция във временното класиране, като изоставането му спрямо Хамилтън е 13 точки, а спрямо съотборника му Фелипе Маса - 7.

„Чувствам се добре. Уикендът определено не беше приятен, но това не се случва за първи път”, признава Кими. „Ситуацията относно шампионата не е добра, но ако се справим с всички проблеми, ще имам шанс за обрат. От първостепенно значение е да си върнем отново формата и да се пробваме пак.”

За пореден път Райконен допълва, че затрудненията му в квалификациите са основната причина за слабите резултати през втората половина на сезона. „Трябва да се справим с квалификациите. Мисля, че все още имаме шанс. Правим най-доброто, което е по силите ни. Да видим какво ще се случи на следващото състезание."

"Знаем какви са проблемите ни, но за нещастие все още не сме намерили най-удачния механизъм за решаването им. Надявам се, че на предстоящите тестове ще можем да поработим върху това и да открием подходящия отговор. Ако се справяме на ниво в квалификациите, ще ни бъде много по лесно.”

Коментари
comments powered by Disqus