Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Разделят Формула 1 на два шампионата

12.11.2014 11:44
Туит
Разделят Формула 1 на два шампионата

Бърни Екълстоун обмисля варианта модифицирани GP2 автомобили да допълнят стартовата решетка във Формула 1 и шампионатът да бъде разделен на две.

Според британското издание от Autosport по време на бразилската Гран при Бърни Екълстоун и отборите са коментирали варианта Формула 1 да бъде разделена на два шампионата. Един за конструктори, в който ще участват четири, максимум пет отбора и един за клиентски тимове, които ще разчитат на преработени GP2 автомобили, сходни като постижения с по-бавните представители във Формула 1.

Заместник тим-шефът на Force India Боб Фърнли потвърди, че е имало дискусии в тази посока, но не скри притеснението си от желанието на Екълстоун да раздели шампионата на две.

"Има алтернатива, която е Super GP2. Става въпрос за автомобил сходен на този в GP2, но с подобрен двигател", коментира Фърнли. "Ясна е посоката, в която се работи. Те искат да има пет конструктора и пет клиентски тима. Смятат, че това е най-добрият вариант за спорта."

Мониша Калтенборн, тим-шефът на Sauber, също не е особено вдъхновена от идеята, тъй като Екълстоун и CVC явно са на мнение, че Формула 1 не се нуждае от малките отбори в настоящия им вид.

"Ако се съди по предложението, което получихме, явно вече се работи по някакъв план. Според този план четири, максимум пет тима трябва да останат в този си вид. Щом ни предлагат вариант за миналогодишни шасита, двигатели с различна спецификация, дори и автомобили от различни серии, значи имат някакъв план. Никой все още не реагира на това и не е ясно чия е идеята."

По всяка вероятност Force India, Sauber и Lotus ще са против Super GP2 идеята, но ако Caterham все пак оцелее, ще приеме радушно този вариант. Джийн Хаас, който ще влезе във Формула 1 през 2016 г., също би предпочел участие с клиентски автомобил заради много по-ниските разходи и съществено скъсеното време за подготовка за участие в шампионата.

Коментари
comments powered by Disqus