Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Раздялата с Cosworth дели Lotus от Renault

07.09.2010 16:53
Туит

Отборът на Lotus във Формула 1 е все по-близко до сделка с Renault за доставка на двигатели и трансмисии от следващия сезон, а единствената пречка е предсрочното прекратяване на 3-годишния договор с настоящия партньор Cosworth.

Малайцийците използват моторите на британската марка и желаят да излязат от сътрудничеството с тях две години по-рано. Според Autosport те вече са одобрили преминаването към продуктите на френската марка и ще получат двигатели със същите спецификации, с каквито разполага и лидера в класирането при конструкторите Red Bull.

Докато Lotus и Renault имат готовност да финализират сделката помежду си и да си партнират за първи път от 1986 г., отборът трябва да прекрати договорните си отношения с Cosworth.

При влизането си във Формула 1 екипът подписа с британците фиксиран 3-годишен контракт, за който се предполага, че няма клауза за предсрочно прекратяване, освен ако доставчикът не е съгласен да го направи.

Остава неясно дали Lotus ще успее да постигне финансово споразумение с Cosworth или ще трябва да се откаже от амбициите си за работа с Renault. Официално към момента настоящите партньори отричат за бъдеща раздяла.

„Както и останалите нови отбори, Lotus има фиксиран 3-годишен договор с Cosworth и ние сме доволни от своите двигатели и свършената работа от началото на сезона във Формула 1“, обясни главният мениджър на Cosworth Марк Галахър.

Техническият директор на Lotus Майк Гаскойн се изказа в същия дух. „Имаме контракт с Cosworth и няма какво повече да коментирам“, заяви той.

Коментари
comments powered by Disqus