Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Разконспириран: Mercedes GLK

04.12.2006 22:12
Туит

Със своя модел X3, BMW постигнаха сериозни пазарни успехи в компактния SUV-сегмент. Съвсем скоро след включването в надпреварата в този клас на Audi с дългоочаквания Q5, Mercedes също ще контрират с новата си серия GLK. Ние от auto-motor-und-sport за пръв път ви показваме първите шпионски фотографии на бъдещия модел.

На външен вид все още силно замаскираният GLK силно наподобява на далеч по-големия си събрат GL – само че мерките на каросерията му логично са далеч по-компактни.  Технологичната платформа, на която е създаден GLK, е заимствана от идната генерация на С-класата, по подобие на Х3, който пък от своя страна е базиран на „тройката”. Компактният SUV би трябвало да отпразнува своята премиера най-рано на IAA през септември догодина и най-късно в Женева в началото на 2008 г.

Базовият двигател е 4-цилиндров 1,8-литров с механичен компресор и мощност 184 к. с. В гамата ще бъдат и доста други бензинови двигатели, познати от гамата на марката – 2,5-литров V6 с 204 к. с., трилитров V6 с 231 к. с., както и 3,5-литров V6 с 272 к. с. Дизелите ще бъдат застъпени от 2,2-литров четирицилиндров мотор със 170 к. с., както и трилитров агрегат в два варианта със 190 и 224 к. с. Предаването на въртящия момент към четирите колела се извършва посредствот седемстепенна автоматична трансмисия и с помощта на системата за пълноприводно задвижване 4Matic. Топмоделът на серията се очаква да бъде GLK 63 AMG.
С GLK Mercedes предвиждат да заинтригуват не само европейската клиентела, а също и купувачите на американския пазар, където SUV-сегмента, както е всеизвестно, е на особена почит.

Текст: Божан Бошнаков
Снимки: ams
Коментари
comments powered by Disqus