Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Разконспириран: Volkswagen Golf R36

13.03.2007 18:03
Туит
Разконспириран: Volkswagen Golf R36

Сигнатурата R32 непрестанно се конфронтира с умерения темперамент на класическия Volkswagen Golf. R36 обаче прави контраста още по-очевиден – 300 „коня“ под капака на отчаяния работохолик.

Първите неофициални снимки на Golf/Rabbit R36 са вече факт. Новата форсирана версия на емблематичния модел не успя да се измъкне от „шпионското око“ и сподели своите отличителни характеристики спрямо предшественика R32. Впечатление правят модифицираната радиаторна решетка и по-масивните въздухозаборници на предната броня.

Визуалните разлики обаче са най-несъществената част от новостите, които притежава R36. По първоначални данни двигателят на спортния модел, който ще бъде взаимстван от Passat R36, ще разполага с максимална мощност от 300 конски сили, а задвижването на четирите колела ще се осъществява посредством скоростната кутия с два съединителя.

„Зайчето“ отново ще подскача, но с темпо, за което „тигърът“ на Opel има да мечтае.

Коментари
comments powered by Disqus