Възможно е производителят да има време да покаже и интериора на суперавтомобила
Италианците първо показаха новото купе Maserati MC20 със средно разположен двигател без камуфлажен филм. Новите тийзъри са затъмнени колкото е възможно и само няколко външни елемента грабват с ярки щрихи. На снимките - окончателната версия на автомобила, която ще стъпи на конвейера, а не някакво тестово "муле", което използва части от каросерията на каросерията на Alfa Romeo 4C. MC20 се счита за духовен наследник на суперавтомобила Maserati MC12 2004-2005. Дебютът е насрочен за 9 септември. Възможно е производителят да има време да покаже интериора също толкова неясно преди този момент.
Тийзърът не е много информативен и въпреки това е ясно, че автомобилът получава каросерия с много гладки контури и широки задни калници. Първоначално моделът ще разчита само на двигатели с вътрешно горене. По-късно се планира създаването на версия с хибридна задвижваща система .
Да сравним официалните изображения на MC20 с тези на тестовия прототип, направени преди няколко дни. Нека обърнем внимания на няколкото хоризонтални прореза в задния прозорец на пилотската кабина: намек за непрекъснатост на стила с купето MC12.
В MC12 зад пилотската кабина работи атмосферен V12 6,0 двигател, който генерира от 630 до 755 сили (652 Нм), в зависимост от модификацията. При модела MC20 силовият агрегат изглежда по-малко впечатляващ. Това е турбо моторът V6 3,0 Maserati Nettuno. Но по отношение на максималната мощност (630 к.с. и 730 Нм), новият шестцилиндров агрегат с комбинирано впръскване, битурбо, две свещи на цилиндър и предкамерна схема съвсем ще се конкурира с дванадесетцилиндровия ветеран. Компанията сега преминава през труден момент поради спада в продажбите. Постепенната актуализация на гамата и този екзотичен суперавтомобил трябва да съживят обществения интерес към марката. Нека да припомним, тя излиза след такива дебютанти през тази година като серията Royale, Ghibli Hybrid, Ghibli и Quattroporte Trofeo.