Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Разкрито: Alfa Romeo 159 GTA

05.07.2007 16:07
Туит

Италианската автомобилна дизайнерска икона Alfa Romeo планира да се намеси отново в сегмента на спортните лимузини от среден клас със своя модел 159 в особено „горещо” изпълнение с традиционното означение GTA. Първите тестови автомобили вече бяха засечени по времето на изпитанията.

Топверсията на моделното семейство ще черпи сила от познатия 3,2-литров V6-двигател, който обаче вместо със серийните си 260 конски сили специално за GTA ще бъде подсилен до над 300 „кончета”. И тъй като подобни характеристики биха претоварили тотално възможностите на предното предаване, GTA ще бъде серийно екипирана със система за задвижване на четирите колела. За оптималното поведение ще се грижи спортна ходова част с ново адаптивно окачване и 19-цолови колела. Спирачната система също е напасната към променените мощностни и динамични характеристики на автомобила.

Серийно с двойно предаване

За да получава V6-двигателят достатъчно свеж въздух, е предвидена нова предна броня с по-големи въздуховоди. За по-голямата притискателна сила върху задницата от своя страна се грижи елегантен спойлер. Калниците са силно раздути, а за охлаждането на двигателя са осигурени и допълнителни отвори в предните калници. Задницата се перчи със спортна броня и напълно нова изпускателна система. Наред с изброените дотук „интервенции”, италианците предвиждат намаляването на собственото тегло на автомобила чрез употребата на повече олекотени сплави.
Коментари
comments powered by Disqus