Фотографите на auto motor und sport засякоха в Швеция открития DBS, както и топверсията на баварския TT. В допълнение ви представяме шпионски фотографии на бъдещата Alfa 149.
Aston Martin DBS Cabrio: High Society
Докато задното стъкло на закритата версия се спуска надолу плавно, лишеният от маскировка прототип се отличава с "по-отсечен" покрив и миниатюрно задно стъкло. Погледнат в профил Volante изглежда различно и заради новото оформление на страничните прозорци.
Двигателят на кабриолета не търпи промени - 12-цилиндровият шестлитров агрегат с мощност 517 к. с. ще подсигурява задвижването и на тази версия. Цената на оборудвания с керамични спирачни дискове автомобил ще възлиза на около 300 000 евро.
Audi TT RS: Черешката на тортата
Продажбите на топмодела RS, чиято мощност се очаква да бъде между 340 и 365 к. с., ще стартират през август 2009 година. Заснетият прототип притежава механична скоростна кутия, със сигурност обаче ще се предлага и директна трансмисия DSG. Модификациите на каросерията се ограничават до по-големи въздухозаборници в предната престилка и масивни овални накрайници на изпускателната система.
Alfa 149: Италианска мечта
В края на 2009 година моделът 149 ще замени актуалния Alfa 147. Автомобилът с дължина 4,30 метра ще се предлага единствено в изпълнение с пет врати. Мощността на двигателите ще се вписва в диапазона от 120 до 265 к. с., като за топверсията GTA е предвиден V-образен шестцилиндров мотор, комбиниран с шестстепенна трансмисия.
Lamborghini miura sv
май бъдещите Алфи ще възприемат ретро стила на 8С , а не агресивна физиономия на Брера и 159, което е малко жалко, но пак си остават едни от най-красивите коли, пълнят окото почти като жена!
Lamborghini miura sv
149-ката им е било лесно да я гримират като Браво, защото е на неговата платформа, но пък е хубава новина, че двигателите няма да са всичките съсщите( т.е. ще има 6-таци) а Aston DBS ми е трудно да го възприема. Ако Астън бяха масов производител би трябвало да го кръстят DB9 GTI :-D . Vanquish ми харесваще повече, нищо че разправят, че новия дзвер е по-бърз. Както се казва "Това ли е най-важното?"