Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Разкрито: BMW 5

13.02.2009 08:23 3
3
2571839540
Туит

Новата пета серия ще излезе на автомобилната сцена през 2010 година. Размерите и почти няма да се увеличат, баварците обаче се надяват нейната пазарна значимост да нарасне.

Дължината на следващата "петица" ще отчита 4,86 метра - с два сантиметра повече от актуалното моделно поколение. Междуосието обаче ще спечели цели осем сантиметра, предоставяйки доста повече пространство за пътниците.

Двигателите на BMW 5 ще продължат да следват философията Efficient-Dynamics. Трилитровият атмосферен агрегат от 530i например ще отстъпи място на 6-цилиндров битурбомотор с директно впръскване на горивото (усъвършенстван вариант на двигателя на 335i). 540i (326 к. с.) и 550i (407 к. с.), които предстои да бъдат комбинирани с 8-степенен автоматик от ZF, също ще разчитат на принудително пълнене. Хибридната система на 750i ще бъде възприета дори от 6-цилиндровите двигатели на баварската "петица".

През 2012/2013 ще настъпи часът на термо-електрическия генератор, който трансформира топлината на отработилите газове в електричество, с което захранва бордовата електроника. Новото сервоуправление вече също ще работи чисто електрически. Всички асистенти за улеснение на водача, познати от седма серия, ще намерят приложение и в този модел от Мюнхен. В допълнение камери в двата края на каросерията ще помагат на по-неопитните при паркиране.

Идеята за алуминиева конструкция на предницата няма да бъде реализирана в тази генерация на BMW 5. Вратите, капакът на двигателя и покривът обаче и в бъдеще ще се изработват от лекия метал. Якостта на използваните стоманени профили пък е повишена с 20%. Така теглото на идното издание няма да надскочи сегашното.

Коментари

ТИВОН
ОБИЧАМ ТАЗИ ФИРМА!!!!КАТО СЪДЯ ПО ЦЕНИТЕ НА АКЦИТЕ НЕ САМО АЗ!!!!!!!

Миро
Петицата ще е силна, ако излезе ~ така, макар от снимките да съдя, че това са догатки (фотошоп). :)

ivan
B-) B-) ne ochakvah da prilicha tolkova mnogo na 7ma seria spored men poslednite modeli na firmata si prilichat adski mnogo audita sishto si prilichat pone mercedes sa mercedes ne si prilichat mnogo >:-) >:-) >:-)

comments powered by Disqus