Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Разкрито: BMW i3

04.07.2013 14:40
Туит

През 2013 година на пазара ще се появи i3 - първият модел на новата i марка на BMW. Появиха се снимки от регистрацията на патента за дизайна, които документираха окончателния вид на изпълнението.

Най-новите снимки на прототипа BMW i3 разкриват неговата нова концепция със срещуположно отварящи се врати, наподобяващи голям портал. По-голямата входна врата е отпред, по-малката и по-тясна е отзад. Това разкрива първият към пилотската кабина. Както студията, така и прототипът, разполагат с два големи плоски екрана в горната част на арматурното табло и голям навигационен панел зад волана.

Визуално, дори и замаскирано, BMW i3 изглежда също толкова аеродинамично, както и самите студии. Върху късата предница доминира голямата извивка, в центъра на която по-късно ще изпъкнат традиционните радиаторни решетки във формата на бъбрек. Особено забележителна е страничната линия на предното стъкло.

BMW i3 с висока талия и тясна задна част

Леко извитото предно стъкло се издига нагоре и почти се слива с хоризонталния покрив. Талията на i3 е висока, а капакът на багажника е вертикален и обединен със спойлер на ръба покрива. Като цяло тясната заострена задна част с доста малък заден капак, разположените от двете страни задни светлини и масивната престилка изглеждат не толкова иновативно, колкото мнозина очакваха.

Истинската иновация обаче е под капака на BMW i3. Моделът се задвижва от 100 кВт електромотор. Каросерията и шасито са изработени от въглеродни влакна с висока якост, благодарение на което теглото чувствително е намалено. BMW i3 ще има пробег от 160 километра. При използване на спирачките енергията се възобновява чрез рекуперация. За по-малко от десет секунди може да ускори от нула до 100, максималната скорост е 150 км/ч. Втората версия на BMW i3 ще бъде с удължител на пробега в лицето на ДВГ. По данни на BMW моделът ще стъпи на пазара с цена под 40 000 евро. По този начин BMW i3 ще бъде по-евтино в сравнение с Opel Ampera.

Коментари
comments powered by Disqus