Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Разкрито: BMW i8

09.02.2012 11:25
Туит

BMW е на път да приключи развойната дейност по спортния хибрид i8, ако се съди по последните ни шпионски фотографии.

Засеченият по заледените трасета i8 е на практика серийната версия на модела и едва ли ще се отличава съществено от тази, която ще дебютира през втората половина на годината. За сметка на това разликите спрямо предишните два прототипа са съществени, макар че цялостният силует и характерните аеродинамични решения са запазени.

Новият i8 използва хибриден силов тракт. Електромоторът е сходен на този при i3 (130 к.с.) , но в случая задвижва предната ос. Той е комбиниран с 1,5-литров трицилиндров ДВГ с принудително пълнене, който предава своите 220 к.с. и 300 Нм към задните колела.

Тази конфигурация позволява на спортното купе да покрива класическия спринт за по-малко от 5 секунди. Същевременно средният разход е в рамките на 2,9 литра за 100 км пробег, тъй като i8 може да измине 35 км изцяло на електричество благодарение на литиево-йонната батерия с капацитет от 7,2 кВт/ч.

По първоначален план на пазара ще се появи първо градският седан i3 и то още през тази година, а i8 ще излезе през 2013 г.

Коментари
comments powered by Disqus