Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Разкрито: BMW Седма серия

21.05.2008 16:05
Туит

Засечен бе втори маскиран прототип на луксозната лимузина от Мюнхен. Предлагаме ви и няколко компютърни изображения на баварския флагман.

Баварците ще включат в гамата на задвижващите агрегати нов 6-цилиндров трилитров редови турбодвигател, генериращ 306 конски сили, както и 4,4-литров V8 с мощност 408 "коня". В топверсията на модела ще работи нов 12-цилиндров бензинов агрегат. Следващото пето издание на "Седмицата" ще бъде привилегировано с опционално двойно предаване, осемстепенна трансмисия на ZF и гъвкаво разпределение на въртящия момент между задните колела.

Концептуални изменения в интериора

От снимките става ясно, че скоростният лост вече няма да "стърчи" от колоната на волана, а ще заеме обичайното си място в продължението на централната конзола. Системата за управление iDrive ще бъде "максимално" опростена - за сметка на това воланът ще бъде снабден с множество бутони и регулатори.

По-класически силует

Този път дизайнерите на BMW са избрали по-елегантна и плавна линия, която да замени нестандартната визия на актуалнaта генерация. В предницата обаче изпъкват заплашителните "бъбреци" на студията Concept CS. Изпълнението с дълга база, което ще стартира през пролетта на 2009 година, ще послужи за техническа платформа на бъдещия Baby Rolls-Royce.

Коментари
comments powered by Disqus