Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Разкрито: BMW X6

17.07.2007 16:07
Туит

Бъдещият модел BMW X6 ще се конкурира с най-динамичните представители на SUV-сегмента като Porsche Cayenne и Audi Q7.Новото купе с висока проходимост използва платформата на актуалната генерация на X5, от което следва, че междуосието от 2,93 метра ще се запази.

Автомобилът е станал малко по-дълъг, но доста по-широк, като впечатление прави най-вече значително увеличената следа. Въпреки че клиренсът е намален с 50 милиметра, ще бъде възможно използването на колела с диаметър до 21 цола.

Предницата има агресивно изражение, а покривът е с около 10 см по-нисък от този на X5. Челното стъкло е по-силно наклонено и за да създадат пространство за главите на пътниците, баварските инженери са инсталирали седалките на първия ред по-ниско. За жалост свободата за движение на коленете и главата на задните седалки вероятно ще остане по-скоро посредствена. Заради следващия формата на купе покрив, във вътрешността на автомобила не остава място за трети ред седалки. За разлика от своя роднина Х5, новото купе ще разполага с цял заден капак, който е съчетан с относително висока задница.

Познатият от други модели на BMW скоростен лост с наподобяващ джойстик дизайн управлява автоматичната трансмисия без да осъществява механична връзка с последната. Новият осемстепенен автоматик от ZF ще бъде инсталиран и в новата „седмица”, когато тя се появи на пазара през 2008 година. За добро или не, X6 няма да предлага механична трансмисия – единствената алтернативата на пълния автоматик е система с два съединителя, която ще бъде използвана в базовия модел. В началото на 2009 година ще бъде готова и програма старт-стоп, която ще възприемат всички версии на купето.
Коментари
comments powered by Disqus