Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Разкрито: Cadillac CTS Wagon

02.07.2008 10:07
Туит

Американците ще представят версията с разширено товарно пространство през лятото. Ръбатият дизайн на седана, който междувременно бе пуснат на европейския пазар, ще бъде запазен.

Скритата под камуфлажна маскировка задница не изпъква с особена динамика. Типичният централен ръб в задните капак и броня обаче се забелязва въпреки закриващото ги фолио. Отвесните стоп-светлини са изнесени навън, а третата странична колона изглежда подчертано дебела.

Обемът на багажника се очаква да бъде около 700 литра, а при сгъване на задната седалка 1642 л. CTS Wagon ще бъде задвижван от познатите 6-цилиндрови мотори с работен обем от 2,8 и три литра. Предвидено е и изпълнение с двойно предаване.
Коментари
comments powered by Disqus