Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Разкрито: Citroen DS3 Racing

09.02.2010 15:44
Туит

В интернет се появиха няколко неофициални фотографии на Citroen DS3 Racing. Конкурентът на MINI е легалната версия на новия WRC автомобил на французите.

Според предварителната информация под капака на DS3 Racing ще работи 1,6-литровият турбоагрегат, който е съвместна разработка на BMW и PSA Peugeot Citroen. В тази си версия той ще генерира приблизително 200 к.с., което при това купе и в комбинацията с шестстепенна механична кутия гарантира ускорение от 0 до 100 км/ч за по-малко от 7 секунди.

Спирачната система ще бъде нова с четирибутални апарати отпред и отзад. Напълно очаквано промени ще има и по-окачването, като по всяка вероятност клиренсът ще бъде намален с 15 мм.

На този етап не е ясно дали новият сериен модел ще дебютира в Женева или ще бъде представен успоредно с рали версията на DS3.

Коментари
comments powered by Disqus