Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Разкрито: Citroen DS9

23.03.2012 13:17
Туит

Френските ни колеги от групата на auto motor und sport са засекли новия Citroen DS9 без абсолютно никакъв камуфлаж. Това се е случило по време на фотосесия на модела на площад „Конкорд”.

Миналата седмица Citroen публикува два тийзъра, с които обяви намеренията си да участва на автомобилния салон в Пекин с нов представител от DS линията. Въз основа на тях, както и на шпионските фотографи на L’Automobile, вече категорично можем да кажем, че става дума за представител на средния горен клас, който комбинира в едно характеристиките на комби, хечбек и седан каросерията, без да използва прийомите на лифтбек вариацията.

DS9 определено може да се нарече иновативен, що се отнася до пропорциите. Дългото междуосие не е изненада, тъй като той е предназначен главно за пазара в Китай, а там тази характеристика се цени изключително много, но то може и да е следствие от появата на трети ред седалки.

Новият модел на французите ще бъде базиран на Metropolis. Дали ще се възползва от хибридния силов тракт на прототипа, предстои да разберем.

Коментари
comments powered by Disqus