Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Разкрито: Ferrari Dino

16.08.2007 16:25
Туит

На пистата "Нюрбургринг" в Германия auto motor und sport успя да заснеме прототип, който носи техниката на бъдещия модел Ferrari Dino, скрита под модифицирана каросерия на модела 599. Официално Ferrari отрича разработването на такъв автомобил.

Каросерията на прототипа изглежда твърде обемна за колесната база, която носи под себе си – междуосието е възкъсо, следата е тясна, силуетът на покрива също е променен. Дизайнът на Dino вероятно ще бъде възложен на придворнто дизайнерско ателие на Ferrari Pininfarina.

Докато оригиналният Dino в годините между 1968 и 1976 е задвижван от V-образен шестцилиндров двигател, неговият наследник, към който не се добавя името Ferrari, ще се радва на осемцилиндров предноразположен мотор с мощност от поне 400 к. с. Изборът вероятно ще падне между 4,3-литровия „осмак” на Maserati и по-силния 4,7-литров агрегат от Alfa 8C.

Освен версия купе, може би, ще има и кабриолет с механизъм за твърд покрив. Спекулациите продължават и относно цената, за която се твърди, че ще бъде около 100-110 000 евро. Въпреки че Ferrari отрича съществуването на такъв проект, той ще бъде очакван от автомобилната публика през 2009 година.

Моделът носи името на първородния син на Енцо Ферари Алфредо „Дино”, който умира на 24-годишна възраст от мускулна дистрофия. 

Коментари
comments powered by Disqus