Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Разкрито: Фейслифт за „шестицата” на BMW

01.02.2007 16:02
Туит

През есента BMW ще пусне в продажба преработена версия на шестата серия. Дизайнът на купето ще остане почти непроменен, повечето нововъведения ще бъдат съсредоточени в техниката на автомобила.

Видимите промени ще се ограничават до елементи като променените предни и задни светлини (последните ще бъдат заимствани от флагмана на моделното семейство – топспортистът М6). Иначе останалата част от външността на автомобила ще съхрани сегашните си форми.

За да се постигне по-нисък разход на гориво, в бъдеще всички „шестици” ще бъдат снабдени с ново поколение генератори, по подобие на представителите напървата серия на баварците. 630i ще получи повече мощност – в бъдеще той ще се задвижва от познатия от „тройката” редови „шестак” с директно впръскване на горивото и 272 конски сили. Като опция ще се ппедлагат и модерни системи като радар с регулиране на дистанцията, функция Stop-and-go-Funktion и технология за предотвратяване на нежелано напускане на лентата на движение.

Коментари
comments powered by Disqus