Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Разкрито: Lamborghini Gallardo V8

05.07.2007 11:07
Туит

Докато Audi планира да пусне своя модел R8 не само във вариант V8, и в такъв с V10-двигател, при неговия технологичен близнак от Италия се случва точно обратното – досега предлаган само с V10, в бъдеще малкият „бик” ще има и V8-модификация. Първите пиратски снимки на прототипите са вече факт.

За да бъде запълнена производствената гама на Lamborghini и от долу, V8-версията ще допълни познатия вече V10-модел. Според сегашната информация, двигателят е 4,2-литровият FSI от Audi. При марката с четирите пръстена този мотор разполага с 420 к. с. – сериозна дистанция спрямо по-мощния със 100 коня V10 от Lambo.

Новият базов модел ще се отличава по модифицираната предна част и сериозните промени в изпускателната система. За съжалание, нововъведението под задния капак означава и значително по-цивилен звук в сравнение с V10-модела, но все пак увеличаването на продажбите понякога изисква жертви. Доколкото подобен автомобил изобщо може да се нарече компромис или жертва в името на каквото и да било...
Коментари
comments powered by Disqus