Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Разкрито: Mercedes C63 Safety-Car

10.10.2007 14:10
Туит

Финалът на серията DTM, който ще се проведе на пистата Хокенхайм, наближава. Mercedes ще осигури за дългоочакваното събитие напълно нов Safety-Car, базиран на новия C63 AMG. Нашите фотографи вече заснеха експериментален екземпляр от този автомобил.

По подобие на познатите досега Safety-Cars на Mercedes, C63 AMG е подложен на някои специални манипулации. За да може автомобилът без проблем да се справя с трудната задача да бъде начело на колоната от състезателни машини, високооборотният V8-двигател е с увеличена до 600 конски сили мощност. Наред с това, основно променени са изпускателната система, спирачките и окачването на модела.

Изцяло модифицирано е и охлаждането на двигателя, спирачната система, трансимисята и диференциала. Заслуга за по-ефективното охлаждане не на последно място имат и уголемените въздухозаборници в предната броня.

Коментари
comments powered by Disqus