Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Разкрито: Mercedes CLS 2011

18.08.2010 11:05
Туит

Моделът следва дизайна на концептуалния Shooting Brake.

Новият Mercedes CLS беше разкрит в цялата си прелест без камуфлаж от бъдещите брошури на модела. Снимките бяха разпространени от blog.mercedes-benz-passion.com.

Очаквано, моделът е силно повлиян от новия E-клас и концепта Shooting Brake. Освен новата радиаторна решетка, характерна за последните модели на германския производител, най-силно се отличават мускулестите арки на калниците, по-ниската линия на покрива и предните LED фарове за мъгла. Като цяло пропорциите на автомобила са нараснали на дължина и широчина.

Обзавеждането в салона отново е на ниво с изобилие от кожа, метални елементи и нов волан. В интериора има четири индивидуални седалки, като за оформянето на тези отзад е обърнато повече внимание.

Новият CLS ще стартира с базовия 250 CDI с 201 к.с., докато дизелът ще е представен от 350 CDI с 261 „коня“. Бензиновата гама продължава с 350 CGI (3.5-литров V6 с 301 к.с.) и 500 (4.7-литров туин турбо V8 с 429 к.с.).

На върха, разбира се, гордо застава CLS 63 AMG с новото инженерно достижение на германците – 5.5-литровия V8 с 536 к.с. и 800 Нм въртящ момент. Стандартно задвижването на модела ще бъде задно, но опционално ще може да бъде прехвърлено към четирите колела за 350 CDI и 500.

Моделът трябва да бъде представен на автомобилното изложение в Париж през октомври. Очаква се европейските продажби на луксозното купе да започнат през януари.

Коментари
comments powered by Disqus