Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Разкрито: Mercedes E-класа Cabrio

14.10.2009 16:19
Туит

Тези черно-бели визуализации не представят футуристичен прототип на Mercedes от 80-те години, а новата E-класа във версията кабриолет.

Снимките са напуснали незнайно как патентния офис на Европейския съюз и са попаднали на страниците на Carscoop. С оглед на техния произход категорично можем да твърдим, че това е окончателната версия на откритата E-класа.

От Daimler са предпочели мекия покрив за сметка на хардтопа, който BMW и Volvo използват за аналогичните си модели. Под него ще има място за четирима души, но доколко вторият ред седалки е пълноценен, предстои да разберем.

Двигателите ще бъдат заимствани директно от версията купе – 3,5-литровия V6 (292 к. с.) и 5,5-литровия V8 (388 к. с.), вероятно куплирани със седемстепенна автоматична трансмисия. Кабриолетът, също както купето, няма да получи AMG модификация, а само пакета AMG Sport, който включва нови 18 цолови колела и спортно окачване.

Коментари
comments powered by Disqus