Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Разкрито: Mercedes SLC

10.08.2007 09:08 4
4
2571815701
Туит

В най-затънтения ъгъл на Калифорния успяхме да засечем суперспортния прототип на Mercedes SLC. Новият автомобил, дегизиран като Dodge Viper, ще използва 6,2-литров осемцилиндров двигател от придворния тунинг майстор AMG, за който се очаква да развива около 700 к. с.

Размерите на SLC се доближават до тези на McLaren SLR, a пропорциите на автомобила следват дизайнерската концепция cab rearward, за която е характерен фиксиран зад предния мост двигател и задвижване на задните колела.

От шпионските снимки става ясно, че прототипът използва по-конвенционална изпускателна система от SLR, чиито ауспухови накрайници се измъкват ниско встрани зад предните калници.

Също като следващото поколение на SL, от който ще бъде заимствана част от интериора, SLC ще бъде похлупен с твърд покрив, най вероятно изработен от подсилен с въглеродни нишки полимер. 

Състезателят ще се сглобява от специализирания в моторните спортове отдел на Mercedes HWA, който беше отговорен и за CLK-GTR, и за CLK-DTM. Първата истинска среща със SLC обаче се отлага чак за автомобилния салон в Женева през 2008 година, а на пазара той едва ли ще се появи преди 2010.

През идните седмици в САЩ ще бъде тестван и друг прототип на Mercedes, чиято съществена особеност са повдигащите се врати. Неговата официална премиера също е планирана за 2010 година в знак на почитание към легендарния 300SI.

Коментари

Neno mindev
xexe est mercedes the best :-D

ivan
kakvo govoris ti ve selyanin govoris taka shtoto nyamash pari i ne mojes da si go pozvolish. T i po dobre karay golfa ili ladata v seloto i oshte vednij ne pisi takiva gluposti inache shte te namerya kideto i da si shte vidish shte te namerya naistina togava mnogo shte sijalyavas za tezi dumi shte se sibudis v pirogov.....

Аз
700 коня ама си остава Мерцедес - спортен но скучен, кола за пенсионери >:-)

3
:o :o :o

comments powered by Disqus