Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Разкрито: MINI Paceman

01.08.2012 15:12
Туит

Пиарите на BMW явно са на път да оставят шпионските ни фотографи без работа, защото в последното си комюнике публикуват официални шпионски снимки на Paceman. Да, това е самата истина, официални фотографии на новия модел, „облечен“ оскъдно с камуфлаж.

Paceman дебютира още в началото на 2011 г. на автосалона в Детройт, но като прототипна версия. „Шпионските“ снимки са вече на серийния му наследник, който търпи някои минимални изменения, главно в дизайна на предната броня и радиаторната решетка. Цялостната концепция обаче е напълно запазена и на практика представя MINI Countryman във вариант купе.

Под капака на прототипа бе инсталиран 1,6-литровият четрицилиндров турбомотор на MINI John Cooper Works, който генерира респектиращите 211 к.с.и 260 Нм (до 280 Нм при овърбуст функцията). MINI ALL4 системата за двойно предаване се грижеше за това целият въртящ момент да е на разположение на водача, като стандартното разпределение при нея е 50/50.

Дали тази конфигурация на силовия тракт ще се запази при серийния модел и какви ще бъдат нейните алтернативи, вероятно ще разберем на автосалона в Париж.

Коментари
comments powered by Disqus