Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Разкрито: Наследникът на McLaren F1

26.04.2012 15:02
Туит

Първите шпионски фотографии на новия суперавтомобил на McLaren вече са факт. Наследникът на F1 ще се конкурира с Bugatti Veyron, Porsche 918 Spyder и следващата генерация на Ferrari Enzo, когато се появи на пазара през 2013 г.

Новият модел на McLaren ще използва карбонов монокок, сходен с този на MP4-12C. Като габарити обаче ще има сериозно предимство спрямо него. По всяка вероятност конфигурацията от McLaren F1 с една седалка на предния ред и две на задния няма да се запази, тъй като засеченият от шпионските фотографии автомобил е с лява дирекция. Въздухозаборникът над челното стъкло обаче остава запазена марка за модела.

Мулето, което екипът на McLaren тества, се отличава с много дълга задна част, което по всяка вероятност означава, че серийният вариант ще се предлага в две версии – къса и дълга. Специално втората ще бъде подготвена с цел по-висока максимална скорост, като тя ще се използва като база за евентуална състезателна спецификация.

Окачването ще бъде пушрод, комбинирано с адаптивни амортисьори, петстепенен тракшън контрол и карбон-керамични спирачни дискове. Brake Steer системата, която се предлага за MP4-12C, ще бъде част и от снаряжението на новия модел, а по всяка вероятност за най-добрите в зависимост от ситуацията нива на даунфорс ще отговаря активната аеродинамика.

Наследникът на F1 ще получи петлитров централно разположен V8 мотор, който по предварителни прогнози ще генерира около 800 к.с.. В момента McLaren работи по развитието му заедно с Ricardo, докато доставчик на седемстепенната трансмисия с два съединителя ще бъде Graziano. По всяка вероятност McLaren ще приложи и наученото във Формула 1 по отношение на KERS системите, за да достигне максимална мощност от близо 900 к.с., както и за да ограничи емисиите CO2.

Новият модел ще се произвежда в Технологичния център на McLaren, където в момента се сглобява MP4-12C. По всяка вероятност серията ще бъде ограничена на 500 бройки.

Коментари
comments powered by Disqus