Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Разкрито: Nissan 370Z

10.10.2008 08:41
Туит

Фотографите на auto motor und sport "сгащиха" по-малкото братче на GT-R по време на тестови изпитания.

Най-съществената промяна се забелязва още в обозначението на модела - 370Z вместо 350Z. В новото си изпълнение 6-цилиндровият японски двигател е повишил кубатурата и производителността си. Под капака на компактния спортист ще работи 3,7-литровият задвижващ агрегат, който вече познаваме добре от моделите на Infiniti. Монтирането му ще започне през 2010 година, а в тази си версия той ще генерира 330 к. с. 

Освен допълнителните 30 к. с. 370Z се е сдобил с нова предница. Отзад също могат да бъдат забелязани някои дискретни промени. Муцуната все повече заприличва на еталона GT-R, завършекът пък се отличава с нови стоп-светлини.
Коментари
comments powered by Disqus